Home » Helpdesk & Support

Helpdesk & Support

Dynamic Solutions staat voor een gedegen support waarbij we u en uw medewerkers snel en accuraat verder helpen in het geval van problemen. Onze helpdesk medewerkers kennen de ins en outs van uw bedrijf en kunnen direct uw computerproblemen verhelpen. Dit kan vanaf afstand of op locatie, via een contract of op basis van uren. De keuze is aan u.

Daarnaast monitort Dynamic Solutions de kritieke onderdelen van uw omgeving om zo problemen te voorkomen (pro-actief onderhoud). Dit gebeurd op basis van geavanceerde monitorsystemen die er voor zorgen dat u en uw medewerkers onbezorgd kunnen werken. Onze support desk staat continu in verbinding met uw systemen en waarborgt optimaal functioneren en adequaat ingrijpen bij problemen. Via het ticketing systeem behandelen wij vragen en problemen direct en correct voor u en uw medewerkers.

90% van alle vragen en problemen kunnen remote opgelost worden en in de enkele gevallen dat er op locatie iets moet gebeuren helpen de supportdesk medewerkers u ter plekke. Dit verminderd kosten en geeft minder onrust bij de gebruikers.